donderdag 18 augustus 2016

Belevenissen deze donderdag

Mijn mobiel ging spontaan in koptelefoon stand staan terwijl er niets was aangesloten. Dus kon ik niet meer bellen of gebeld worden. Uiteindelijk vuil weg laten halen bij het Samsung Support Center en met spuitbus lucht gewerkt en toen ging het weer.

Mijn vader is weer op bezoek geweest, was weer 3 weken geleden.

Vandaag niet veel foto's, net de moeite waard.


Omron, waarom niet overal maaien?


Verkeerslichtinstallatie 


Bij de bushalte Maaspoortweg lijn 8 en 9


Brug waar ik vaak overheen fiets


Speciale auto; rode Nissan Sunny met zwarte achterklep
Zie ik vaak bij de paardenweide is goed herkenbaar


Moet ook hier ergens wonen vermoed ik.


Die zie ik ook vaak staan


Verdeelpunt electriciteit


{($)}

3 opmerkingen:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.