vrijdag 8 juli 2016

Drukke vrijdag

Vanmorgen voor 8:00 op de fiets. Richting Vught, Inpak met Mardi. Onderweg foto's gemaakt.

Toen ik weer thuis kwam heb ik mijn rugzak gepakt en het plastic afval in de fietstas gedaan en richting Lokerenpassage en vrijdagmarkt geweest. Ik heb bij het stoepje 5 lekkere koeken gekocht, bij Henk een bloemkool en bij de notenbar een zak bananenchips gekocht.

Morgenavond ga ik uit eten met John mijn beste vriend bij de pizzeria in de kerkstraat. John woont in Groningen, dus dit is een uitzondering.

Het beruchte fietstunneltje


Rode vrachtwagen over de A59


In de buurt van het Heetmanplein


Mooi gemaakt


Aan elkaar gemonteerd


7 knietjes klaar


13


12


16


Veel


Rode sluitingen 100 in doosje


Toilet


Doorkijkje richting kantine


Varkensverblijf


Pad richting watertoren


6 dropjes op


Net water van Mardi gehad


Emmaplein A


Emmaplein B


Tango


{*}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.