zaterdag 14 december 2013

De tijd en kringen

Dag, bij klopt de tijd niet helemaal. Net alsof ik de volgorde van dingen we kan begrijpen, maar het grote geheel niet meer. Er was een speciaal moment namelijk woensdag 11-12-13 14:15 heb ik bewust mee gemaakt want toen zat ik op computerles van Demarrage. Dat moment komt dus nooit meer terug. Het leven bestaat uit kringen. 1 ben je zelf 2 relatie 3 familie 4 collega's 5 huis 6 straat 7 dorp of stad 8 provincie 9 land 10 werelddeel 11 wereld 12 sterrenstelsel 13 heelal Je gedachten zijn niet meetbaar, zo talrijk als de zandkorrels van de stranden. Vanavond ga ik mee naar een opera. Het is al een lange dag, maar er kan nog meer bij. Groeten, Gerard.

1 opmerking:

  1. Maar elk moment is uniek en komt nooit meer zo precies terug.
    Ik zie het allemaal als een reis.
    Ik doe gewoon mijn best omdat het heel lastig is allemaal.
    Tegelijk begint het te wennen al die prikkels.
    Tot later, Gerard.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.