Gisteren naar badminton geweest, ging redelijk goed ondanks de warmte.
Vanmorgen ging de wekker om 9:45, opstaan, ontbijt, berichten en zo.
Vertrokken, Hazenburgstede, van Zwietenpad, Maaspoortweg over, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kooikersweg, Churchilllaan 82 huis van de wijk Aju Paraplu.
13 vinkjes kunnen zetten, ook van onderweg. Ongeveer een uur gebleven, ranja gedronken.
Daarna Kooikersweg, Simon Stevinweg, 13 Loten, Kraaikampen, Onderwijsboulevard, Newtonlaan, Samuel Morsestraat, Verlengde Statenlaan, Statenlaan, Hoflaan, Vijverlaan, Drongelenspad, Henri Dunantstraat ingang JBZ ziekenhuis.
Deze keer geen bekenden, wel sinaasappelsap gedronken.
Geen Isabella terrein omdat waarschijnlijk de brug nog dicht is.
Verder Henri Dunantstraat. Drongelenspad, Vlijmenseweg, Wilhelminaplein, Heetmanplein, Westwal, Sint Janssingel, Buitenhaven, Draaibrug, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenbirgstede en terug.
Ik voel me verder goed, wel erg record warm.
Statistieken;
17,44 Km afgelegd.
1:49:48 Opnametijd.
10,73 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,88 Km/u hoogste snelheid.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VokUr8zJbxPmEHNvbZtT6IJinI7Rji0&usp=sharing





























































